گفت و گوی خواندنی با طلبه موفق بشاگردی+عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1396
بازدید : 585
نویسنده : فــردیـن احـمدی

عضو هیات رئیسه جامعه روحانیون هرمزگان تصریح کرد: در استان هرمزگان نیز طلاب حوزه بشاگرد از نظر اخلاق و تحصیل علوم مختلف دینی رتبه برتر را دارند که این امر تحسین علماء و بزرگان علوم دینی را برانگیخته است.

به گزارش عصر بشاگرد ؛به نقل از بشاگرد نیوز ؛ مصطفی فرهادزاده در سال ۱۳۶۳ در روستای درپهن از توابع بخش سندرک متولد شد وی تحصیلات خود را در سطح سه (فوق لیسانس) ازحوزه علمیه صاحب الزمان (عج)بشاگرد خمینی شهر به پایان رساند.

حجت الاسلام مصطفی فرهادزاده تاکنون مسئولیت های متعددی را در بخش های فرهنگی بر عهده داشته که از جمله آنها می توان به استادی حوزه و دانشگاه ، تدریس رشته های معارف وحقوق در دانشگاه های حوزه شرق هرمزگان ، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان و عضو هیات رئیسه جامعه روحانیون و فضل الله استان هرمزگان اشاره کرد.
 
حجت الاسلام مصطفی فرهادزاده عضو هیات رئیسه جامعه روحانیون هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بشاگرد نیوز به هدف خود از انتخاب حوزه علمیه برای تحصیلات عالیه اشاره کرد و گفت: از سال ۷۸ وارد حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) بشاگرد شدم و یادگیری علوم اسلامی را آغاز کردم با این امید که بتوانم در زمره سربازان حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرم.
 
عضو هیات رئیسه جامعه روحانیون هرمزگان ادامه داد: ادای سهمی هرچند اندک در یاری رساندن به آخرین حجت خدا بر زمین و حمایت و اطاعت ازنائب برحق ایشان مقام معظم رهبری دائمه و برکاته مهمترین انگیزه من در انتخاب حوزه علمیه برای تحصیلات عالیه بود.
 
حجت الاسلام فرهادزاده با اشاره به موقعیت و شرایط سطح علمی حوزه علمیه بشاگرد نسبت به سایر حوزه های علمیه کشور،اظهار کرد:به برکت انقلاب اسلامی و حمایت های مرحوم حاج عبدالله والی و براداران بزرگوار والی،قریب بیست سال است که حوزه علمیه شهرستان بشاگرد بنام حضرت “قائم ال محمد امام زمان(عج)” تاسیس و راه اندازی شده است .
 
وی اضافه کرد: علاقمندان به علوم دینی در حوزه علمیه بشاگرد درحال تحصیل هستند و با وجود شمار فراوانی از طلاب این حوزه و دیگر فرهیختگان فعال، منطقه ولایتمدار بشاگرد درعرصه تبلیغات دین مبین اسلام خودکفا شده است .
 
عضو هیات رئیسه جامعه روحانیون هرمزگان تصریح کرد: در استان هرمزگان نیز طلاب حوزه  بشاگرد از نظر اخلاق و تحصیل علوم مختلف دینی رتبه برتر را دارند که این امر تحسین علماء و بزرگان علوم دینی را برانگیخته است.
 
حجت الاسلام فرهادزاده در ادامه افزود: تعداد زیادی ازطلاب بشاگردی درقم درحال تحصیل دروس تخصصی در رشته های مختلف هستند و همچنین تاثیرفعالیت های حوزه علمیه خواهران هم در فضای جامعه شهری بسیار چشمگیر و اثرگذار بوده است.

وی بیان کرد: برپایی آئین های مذهبی و مراسم عزاداری درماه محرم و تبلیغات علماء و روحانیون در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان  توانسته در سطح آگاهی مردم درمورد نهضت عاشورای حسینی ارتقاء دهد و آنها را با فلسفه این قیام آشنا کند.

عضو هیات رئیسه جامعه روحانیون هرمزگان گفت: راه شناخت درست ودقیق ائمه معصوم علیه السلام توسط امام گفته شوند تا برهمگان چگونگی شناخت امام و ادامه راهش و اطاعت از او بر ما روشن شود.

حجت الاسلام فرهادزاده افزود: درزمان غیبت راه شناخت درست ودقیق ائمه معصوم علیه السلام برعهده مبلغان دینی گذاشته شده و اگر نبودند علماء ، روحانیون ، در این برهه حساس زمانی که دشمنان به نابودی و قطع ریشه های اسلام کمر بسته اند ، دیگر اثری از ادای شهادتین بر نبوت حضرت رسول و امامت حضرت امیر در مناره ها و مساجد باقی نمی ماند.

وی اظهار کرد: روحانیون و مبلغان دینی تا حدود زیادی وظیفه ذاتی خود را که همان تبلیغ علوم و بیان احادیث اهل بیت است با موفقیت انجام داده اند.
 
هیات عاشقان بقیع بشاگردیهای مقیم کیش
 
عضو هیات رئیسه جامعه روحانیون هرمزگان در خصوص فعالیت هئیت عاشقان بقیع بشاگردی های مقیم کیش، خاطر نشان کرد: در محرم سال جاری برای حقیر توفیقی شد که به دعوت هیات امناء “هئیت عزاداری عاشقان بقیع بشاگردی های مقیم کیش” حاضر شوم و به فضل خداوند همان شور و شعور حسینی و عشق و ارادت عمیق بشاگردی درمنطقه خودشان را داشتند و برای عزاداری ها وسینه زنی ها همان عشق و علاقه ای که انتظار می رفت برقرار بود.
 
حجت الاسلام فرهادزاده در ادامه بیان کرد: بنده نظاره گر عزاداری هوشمندانه جوان هایی بودم که سنن قدیمی سوگواری محرم را از یاد نبرده و مشاهده کردم که عزاداری این عزیزان با پایبندی کامل به سنت های سوگواری محرم در شهرستان بشاگرد برگزار می شد و به هیچ وجه تحریف نشده بودند.
 
وی ادامه داد: اعتقاد دارم که سال به سال باشکوه تر برگزار شدن مراسم، کمک می کند که این هیات برای همیشه در جزیره زیبای کیش به عنوان نماینده مردم سلحشور و ولایتمدار بشاگرد برای عرض ارادت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خدمت کنندو برای برگزاری و بهتر شدن اجرای برنامه ها تلاش مضاعفی داشته و از پا ننشینند.
 
عضو هیات رئیسه جامعه روحانیون هرمزگان تصریح کرد: توصیه برادرانه ای که دارم این است که هیات امناء را در برگزاری مراسمات مذهبی و حتی مناسب های ملی تنها نگذارید و امید که همگی همواره بر مدار و محور ولایت فقیه حرکت کرده و سرباز حضرت امام خامنه ای عزیز باقی بمانیم.

 

انتهای پیام//




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخبار علمي و پزشكي , ,
:: برچسب‌ها: حوزه علمیه بشاگرد , عملکرد خوب حوزه , مصطفی فرهادزاده , جامعه روحانیون هرمزگان , بشاگردیهای مقیم کیش , محرم96 , عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) , جزیره کیش ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1646
بازدید کل : 125092
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com